לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום שני, 14 ביולי 2014

החלפה מאתגרת - מי ממשיך את הדף שלי?

הי,בחודש שעבר השתתפתי בהחלפה בפורום עיצוב אלבומים וכרטיסים שאירגנה anat15 היקרה.ההחלפה הפעם היתה קצת שונה מהחלפות אחרות והיתה בעצם גם סוג של אתגר.כל משתתפת באתגר היתה צריכה להכין דף רקע בגודל כרטיס סטנדרטי, שיוכל להיכנס למעטפה, ולשלוח למישהי (לפי הגרלה). המקבלת צריכה להכין מדף הרקע כרטיס, דף אלבום או כל יצירה אחרת.אז בשלב הראשון הכנתי את דף הרקע שלי שנשלח  לcarmeli a וזה הדף שהכנתי...


 את הרקע יצרתי ע"י הדבקה של קטעי טקסט שקרעתי והדבקתי בכיוונים שונים. הוספתי משחת הבלטה עם סטנסיל על מנת ליצור טקסטורה נוספת וצבעתי מעל הכל עם צבעי אקריליק. בשלב האחרון החתמתי עם דיו סטאזאון שחור מעל. 



השלב הבא של ההחלפה המאתגרת היה להשתמש בדף הרקע שאני קיבלתי.
אני קיבלתי את הדף מminy1 ששלחה לי דף מושקע ומלא בפרטים אבל מאוד שונה מהסגנון הרגיל שלי ולכן מאוד מאתגר. (אבל זה כל היופי של האתגר הזה).

אז הנה הדף ששלחה לי miny1 היקרה



והצד השני שלו...

החלטתי לשלב אותו בדף לאלבום.
אז לקחתי תמונה שכבר מחכה הרבה זמן לדף משלה. זו תמונה שצילמתי בפאב שנקרא the shout house בסאן דייגו. 
אחד הפאבים המדליקים ביותר. בפאב יש שני פסנתרנים מוכשרים ביותר שעושים קאברים לשירים שונים מכל הזמנים לפי בקשת הקהל. עם המון בדיחות ברקע. ניתן לרשום להם בקשות לשירים ולצרף להם גם כסף (כל אחד נותן כמה שהוא רוצה) ואפשר גם לשלם להם כדי שיפסיקו לשיר שיר מסויים.

אז זה הדף שיצרתי.
השתמשתי בדף הרקע של miny1 כרקע לתמונה.



בתחתית הדף עשיתי מקבץ בראדים (סיכות מתפצלות).  והוספתי את התקליט הקטן שנראה לי מתאים לנושא.




הוספתי הסבר קצר בכתב יד מתחת לתמונה על הפאב.






אני חייבת לציין שלמרות שהסגנון של miny1 מאוד שונה משלי מאוד נהנתי מהאתגר ואני די מרוצה מהתוצאה שקיבלתי.
אז תודה רבה miny1 יקרה על דף רקע מקסים ומאתגר!
זהו להיום,
תודה רבה שקפצתן לבקר,
אושרת



4 תגובות:

  1. נשמע כמו אתגר מדליק, מקסים!

    השבמחק
  2. דף האלבום כל כך יפה והדף שקיבלת פשוט מתאים לו. דף כזה כמו שקיבלת בהחלט היה מאתגר גם אותי- ולא יושעת אם הייתי מצליחה לעשות בו משהו יפה כמו שאת עשית...
    מחכה לראות למה הפך הדף שלך.

    השבמחק
  3. רעיון נפלא להחלפה - ושלוש עבודות נפלאות. מעניין לראות מה קרה עם הרקע שאת הכנת...

    השבמחק
  4. הרקע שהכנת משגע, והדף שהכנת...גם!
    לא מצליחה להכנס לפורום לאחרונה...לא עומדת בזמנים בכלל...
    חבל שפיספסתי את האתגר הזה... אם תראי שאני מפספסת עוד, תגידי לי (אם תזכרי..)
    נשיקות♥

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...