לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום ראשון, 25 במאי 2014

קיט חודש מאי touch of art

הי,
היום אני רוצה להראות לכם את קיט הסקראפ החדש של touch of art ולהראות לכן מה אני יצרתי כבר עם הקיט.
הקיט הוא קיט שיצא אחת לחודש ויכלול מגוון חומרי יצירה שונים ליצירת עבודות סקראפ שונות (דפי אלבום, מיני אלבומים,כרטיסי ברכה, קנבסים ועוד).
את הקיט ניתן לרכוש אחת לחודש או לעשות מנוי ל3 חודשים או חצי שנה במחיר מוזל יותר.
הנה סרטון קצר שמראה לכם מה יש בקיט חודש מאי 





היום אני מעלה שתי עבודות שיצרתי עם הקיט דף מעוצב וכרטיס.
במהלך השבוע אני אראה לכן עוד עבודות שיצרתי עם הקיט המקסים הזה.

אז הנה הדף הראשון 




השתמשתי בנייר המשגע של simple stories כדף הרקע. הדף עם האופניים הזכיר לי שיש לי תמונה שלי ושל בעלי מטיול אופניים שעשינו בסנטרל פארק. את הכותרת יצרתי מדף המדבקות שהגיע בקיט.


 הלבבות עם הרקע הכתום הם מהפס שיש בתחתי הדף עם שם היצרן. אותו חתכתי והשתמשתי בחלק המודפס שלו.

על התגית עם מעטפת הקראפט רשמתי את התאריך ומה שהיה חשוב לי לזכור מאותו היום.
החתמתי את העץ מסט החותמות וצבעתי אותו עם מרקרים אלכוהליים. למקבץ הקישוטים בצד שמאל הוספתי את אופני העץ והכפתור ואת הכיתוב baby it's hot outside שנמצא בדף הבורדרים שהגיע בקיט. הכיתוב כל כך מתאים לדף הזה כי זה היה אחד הימים החמים ביותר בניו יורק. בטח ובטח כשרוכבים על אופניים :)

הדבר היחיד שנמצא בדף הזה ולא היה בקיט הוא הקארדסטוק השחור שהחלטתי להוסיף. כרקע לתמונה ולדפים המדוגמים וכ"סרט" למשיכת התגית.

הדבר הבא שיצרתי עם הקיט הוא הכרטיס הזה...



השתמשתי בקראפט לבסיס הכרטיס. ובצד האחורי של דף הבורדרים לרקע התכלת.
עם שתי תבניות חיתוך של עננים יצרתי את החיתוכים ומאחוריהם הוספתי נייר לבן עליו החתמתי את הברכה.
החתמתי את הבמבי המתוק והפטריות וצבעתי עם מרקרים אלכוהוליים.
לפטריות הוספתי נקודות לבנות עם enamel accents לבן כדי שיבלטו קצת.


חתכתי אותם והדבקתי עם דבק ספוג כדי שיקבלו מימד נוסף מהרקע.


ולסיום הוספתי קצת תיפורים עם עט שחור מסביב לרקע והעננים. 

במהלך השבוע אני אעלה עבודות נוספות שיצרתי עם הקיט.
אם יש לכן שאלות לגבי הקיט או לגבי תהליך העבודה שלי אתן מוזמנות להשאיר לי אותן בתגובות.
זהו להיום,
תודה רבה שקפצתן לבקר,
שיהיה שבוע נפלא!
אושרת




4 תגובות:

  1. אושרת העבודות שלך מהממות!
    הדף מקסים ומעוצב בעדינות מצד אחד
    ובצבעוניות נפלאה מצד שני
    !הכרטיס מהמם
    אוהבת את חיתוך העננים
    והחותמת של הבמבי והפטריות משגעת

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...