לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום שני, 13 בינואר 2014

כרטיסים עם תיפורים


הי,

היום אני מעלה עוד שני כרטיסים מהקיט של סיימון.
בסט החותמות שהגיע עם הקיט היתה חותמת אחת שגרמה לי לעשות משהו שאני תמיד מתעצלת לעשות וזה לתפור על כרטיס.
אבל החותמת הזו ממש עשתה לי חשק להוסיף תיפורים.
אז לקחתי את הסרגל המעולה של טים הולץ (זה עם החורים הקטנים שמאפשר לעשות דוגמאות תפירה) ועם paper piercer או איך שלא קוראים לו בעברית עשיתי הכנה לתפירה. את החלק של הלב  ציירתי עם עפרון ואז עשיתי את החורים לפי העין.
אחר כך נשאר רק לעבור עם חוט ומחט....
והנה התוצאה ...




 נכון שהחותמת הזו עושה חשק לתפור :)



והצצה פנימה...

ועם כבר התחלתי לתפור אז נזכרתי בsew easy שלי ששוכב שם בצד כבר שנתיים (אם לא יותר) ומחכה לראות עולם. ואפילו קניתי לו לאחרונה את המשטח המיוחד והסרגל התואם. אני חייבת לציין שפעם לא התחברתי לכלי הזה. לא הייתי מצליחה לעשות איתו קו ישר לא משנה מה עשיתי. תמיד היתה לי איזו סטייה אלכסונית.  והפעם שהשתמשתי בסרגל שלהם ובמשטח זה פשוט הבדל עצום וממש נהנתי לעבוד איתו. מעכשיו הוא יעבור למקום של כבוד עם הכלים השימושיים ולא יכנס למגירה חשוכה :)
אז את תפירת הזיג זג בכרטיס הבא עשיתי איתו...




השתמשתי בחוט תפירה אדום מטלי שנותן קצת ניצנוץ לפינה הזו.


 זהו להיום,
תודה רבה שקפצתן לבקר,
אושרת


8 תגובות:

  1. איזה יופי!
    הכרטיס הראשון באמת מתוק מאד ועושה הרגשת must לתפירה :-)
    מה זה הסרגל המיוחד של ה-sew easy? אני לא מכירה :-(
    הנסיון האחרון שלי עם הכלי נגמר בהרס של הדף...
    נסיונות קודמים היו יותר מוצלחים..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה שיר!
      אני אשתדל להעלות בקרוב פוסט על הsew easy והסרגל...

      מחק
  2. לא הבנתי מה זה הכלי הזה ואיך תופרים איתו...
    יצא ממש חמוד והחותמת באמת דורשת תפירה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ענבל.
      אני אעלה בקרוב פוסט על הכלי הזה

      מחק
  3. זה מקסים! התפירה מוסיפה המון!

    השבמחק
  4. הכרטיס הראשון משגע!!! גם השני חמוד אבל הראשון הורס!
    ואולי זו הזדמנות טובה שאוציא את המכשיר המוזר שיש לי ואתחיל להשתמש בו.

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...