לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום שני, 18 בנובמבר 2013

שני כרטיסים נוספים....


הי,
היום אני מעלה עוד שני כרטיסים מהקיט של סיימון.
הראשון כרטיס נקי ופשוט....






והשני,
קצת יותר עמוס:)
בקיט הגיע דף מדוגם עם הדפסים של בועות שיחה. בכל צורה בה הייתי חותכת אותו על מנת שיתאים לפרונט של כרטיס הייתי מאבדת מהצבעוניות והיופי של הבועות האלו.
ולכן החלטתי פשוט לחתוך את כולן ולסדר אותך בצורה כזו שכולן יכנסו לי לכרטיס. הוספתי קצת חותמות ולבבות והנה התוצאה...







זהו להיום,
תודה רבה שקפצתן לבקר,
אושרת


4 תגובות:

  1. הכרטיס הראשון... זה עם תבנית חיתוך?? ממש מדליקים החורים האלה :-)
    וגם השני - בטוב טעם :-)

    השבמחק
  2. אוהבת את הכרטיס הראשון, אבל...מתה על השני!!!
    איזה יופי!

    השבמחק
  3. מקסים מקסים מקסים!
    הרעיון של תבנית החיתוך משגע
    אבל השני.... מושלם

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...