לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום ראשון, 7 ביולי 2013

4X4 - דף מעוצב עם חותמות בלבד

הי,
את העמוד הבא הכנתי קצת אחרת. בניגוד לצורת העבודה הרגילה שלי של יצירת שכבות של נייר וקישוטונים. החלטתי לנסות משהו קצת אחר.
בעמוד הזה אין שום שימוש לשום דבר חוץ מחותמות. אין קישוטונים אין ניירות מלבד נייר הרקע והתמונה.
התמונה צולמה בטיול באגי ביום הולדת 30 של בעלי.
את דף הרקע החתמתי עם חותמות של 4X4 ששילבתי מסט של אותיות וסט של מספרים. את החיצים בצדדים יצרתי עם חותמות של דגלונים.
אני חייבת לציין שזה היה נחמד מאוד. שינוי מרענן. זה היה ממש שונה כי בניגוד לעיצוב דף רגיל בו מניחים פריטים שונים על הדף רואים איך זה נראה. ואז מחליטים להזיז או לעשות שינויים לפני הדבקה סופית. כאן אין את האופציה הזאת ברגע שמחתימים ממשיכים עם התוצאה גם אם לא יצא בדיוק כמו שרציתי. בגלל זה החלטתי ללכת על עיצוב מונוכרומטי של גוונים של חום בצורה כזאת אף טעות לא תבלוט במיוחד  (וגם כי זה התאים לכל החול והבוץ שעף עלינו בטיול :)). מלבד התמונה הדף מאוד רגוע. אני לא בטוחה שזו היתה החלטה נכונה. אבל זה היה ניסיון נחמד ובסה"כ אני די מרוצה מהתוצאה.




אני ממליצה בחום לנסות את זה פעם. זה ניצול טוב של החותמות שלנו וזה פתרון טוב כשרוצים להכין דף מהיר.
זהו להיום תודה רבה שקפצתם לבקר,
אושרת



2 תגובות:

  1. טוב את יודעת, בכל מקום שראיתי את הדף הזה אמרתי לך שהוא...
    מקסים!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      ואני שמחה לקרוא את זה בכל פעם מחדש:)

      מחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...