לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום ראשון, 21 באפריל 2013

ניירות עם ערך - הדרכה לקופסה מגליל מגבות נייר


הי,
אז שוב הגיע הזמן להדרכה החודשית שלי בפורום עיצוב אלבומים וכרטיסים.
והפעם הדרכה לקופסה קטנה ומקסימה שעשויה ממה שיש לכולנו בבית - גליל מגבות נייר או גליל נייר טואלט.
את הקופסה ניתן למלא בממתקים אמיתיים או בממתתקים סקראפיים :) או כל דבר אחר כמובן...




לצפייה בהדרכה לחצו כאן
זהו להיום,
מקווה לראות את הקופסאות שלכן,
שבוע נפלא,
אושרת



תגובה 1:

  1. זה יפהפה. אני עשיתי קופסאות לממתקים מגלילים אבל שלך יותר יפה...בערך פי מליון....
    אני מודה שקל לי יותר עם גלילים של מגבות נייר.
    גלילים של נייר טואלט קצת מגעילים אותי לשימוש כזה..או שימוש סקראפי בכלל...

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...