לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום רביעי, 6 בפברואר 2013

קופסה לוואשי טייפ


הי,
אז בתחילת השבוע פירסמתי רשומה על סידור ואירגון. ואתמול פירסמתי רשומה על וואשי טייפ.
אז הדבר ההגיוני ביותר היא שהיום אני אפרסם רשומה על סידור ואירגון הוואשי טייפ שלי:)

אז אני אתחיל בזה שאני מאכסנת את הוואשי טייפ שלי במגירה. וזאת מהסיבה שוואשי טייפ מאוד דביק מהצדדים שלו. ולכן צובר אבק בקלות. לכן אני לא ממליצה לשים אותו במדפים פתוחים או במקום חשוף לאבק. למרות שזה מאוד מאוד יפה וצבעוני.

בהתחלה שהיו לי רק גלילים בודדים שמתי אותם בקופסת קרטון של נייר אלומיניום שעטפתי בנייר מדוגם.
אבל לאט לאט המקום לא הספיק. ועברתי לפתרון הבא:

השתמשתי בחלק התחתון של קופסה של מארז בושם וקרם גוף.
אני אומנם עבדתי עם מידות שמתאימות לקופסה שהיתה לי. אבל אני אסביר את החישובים על מנת שתוכלו ליישם על כל קופסה שיש לכן. וזה ממש ממש פשוט. זה לקח לי 10 דקות כולל מיליון צילומים.



מידות הקופסה שלי הן 7.5X10 אינץ' וגובה הדפנות הוא 2.5אינץ'.


על מנת לעשות מחיצות חתכתי שתי יחידות של קארדסטוק עבה ברוחב הפנימי של הקופסה (1/8 פחות מ10 אינץ) ובאורך של 7 אינץ.

 

החישוב שלי היה פעמיים הגובה של הקופסה (כלומר פעמיים 2.5 אינץ') ועוד אינץ' מכל צד כדי שאוכל להדביק לתחתית.
בגלל שהקופסה שלי היא בחלקה הפנימי בצבע תכלת בחרתי קארדסטוק בצבע דומה. כי הוואשי טייפ כל כך צבעוניים. אז העדפתי שיהיה רקע שקט ככל האפשר.




עשיתי סימני קיפול ב1 , 3.5, ו6 אינץ' (כלומר סימן קיפול אחד במרכז היחידה ואז עוד סימן קיפול ב1 אינץ' מכל צד)
וכשאני מקפלת זה מה שנוצר לי  


אני מוסיפה דבק במרכז ומצמידה (כמו בתמונה הבאה)
שימו לב במידה והנייר שלכן לא עבה או שהקופסה שאתן עובדות איתה לא יציבה. תוכלו להוסיף רצועת קרטון קטנה במרכז. ואז להדביק . זה יוסיף לכן יציבות.


וככה זה נראה מלמעלה


עכשיו אני מוסיפה דבק חזק לשתי "הכנפיים" התחתונות



ומדביקה את המחיצות בתוך הקופסה. שימו לב שאתן משאירות מקום לגליל הוואשי הרחב ביותר שלכן. אני השארתי אפילו עוד קצת מעבר. למקרה שיום אחד אני אקנה גליל שמן יותר.



והנה הקופסה עם הוואשי.
אני שמתי שם גם וואשי שקניתי לפי מטר וגם נייר דבק מדוגם.

 בעיקרון יש לי עוד מקום לכמה גלילים בקופסה הזו. אבל כשהוא יגמר. אני אעשה עוד קופסה אחת מהמכסה של הקופסה הזו.

אז איך אתן מאכסנות את הוואשי טייפ שלכן?
אשמח מאוד לקרוא את התגובות שלכן, 
תודה שקפצתם לבקר,
אושרת





2 תגובות:

  1. חמוד מאד! אני את שלי שומרת על גליל קרטון שהיה של מגבות נייר למטבח. העברתי סרט יפה בתוכו, קשרתי למעלה והקונסטרוקציה תלויה על ידית של מגרה בארונית הסקראפ שלי.....

    השבמחק
  2. רעיון מדליק!
    תודה חתולי

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...