לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום שני, 29 באוקטובר 2012

דפים מעוצבים לשני אתגרים

הי,
היום אני רוצה לשתף בדף לאלבום.
בימים אלה אני עובדת על האלבום שלי ושל בעלי מהטיול שלנו במלטה ביולי 2011. כן עברה יותר משנה ורק עכשיו אני עושה את זה. אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם... לא?!?
האמת שאת רוב האלבום עשיתי אינטראקטיבי חוץ מאת שני העמודים האלו.
אבל לשניים האלו לא היו לי הרבה תמונות ולכן לא היה לזה צורך. וזה גם נתן לי הזדמנות מצויינת להשתתף בשני אתגרים של סברס סקראפ ושל יוצאות מהקווים.


הראשון של יוצאות מהקווים - אתגר מס' 6 שהוא אתגר סקיצה.
זו הסקיצה


אני סובבתי אותה על הצד כי התמונות שלי היו רוחביות.
וזו התוצאה...




העמוד השני נעשה לאתגר של סברס סקראפ גם הוא אתגר סקיצה 
זו  הסקיצה...


וזה הדף שלי...



בחרתי להשתמש באתם ניירות וצבעים בשני הדפים בגלל שבאלבום הם מופיעים זה לצד זה באותה הכפולה.
תודה רבה שקפצתם לבקר,
אושרת




10 תגובות:

  1. יואו אושרת, הם נהדרים. אני אוהבת את הצבעים ואת הסגנון!!!
    מקסים לגמרי♥

    השבמחק
  2. אחלה צבעים - אוהבת את הנקיון של הדפים!

    השבמחק
  3. דפים מקסימים! זה דיגיטלי???

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיטל! לא זה לא דיגטלי. זה נייר אמיתי.

      מחק
    2. נפלא! יש שם כמה אלמנטים ממש מבלבלים :-)

      מחק
  4. מקסימים. שילוב הצבעים הזה אהוב עליי מאוד וגם המינימליזם. גם אני בהתחלה הייתי בטוחה שמדובר בדיגיטלי, עד שזיהיתי אלמנטים מוכרים...

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...