לרכישת מארזי הנייר שלי לחצו על התמונה

יום שני, 3 בספטמבר 2012

לא נעלמתי - רק התחתנתי!


והפרס לשם הארוך והלא קליט הולך ל.....

"אושרת קלמנוביץ מלוביצקי"

במשך 29 שנות חיי חיפשתי את האביר שיחליף את שמי הארוך "אושרת קלמנוביץ" לשם קצר ונחמד. ותראו מה יצא....
אל דאגה אני לא שומרת את שניהם בלאו הכי זה לא נכנס בשום טופס או תעודה.

אז ביום רביעי האחרון ה29.8.12 סופסוף הגיע היום אליו בוצעו כל ההכנות/אירגונים וסידורים ב8 החודשים האחרונים.
והנה כמה תמונות לטובת אלו שביקשו...








ובהזדמנות זו אני רוצה לפרגן לדורה המקסימה מפנינת כלה שעיצבה לי את השמלה עם המון סבלנות ותשומת לב לפרטים
ויצא בדיוק מה שרציתי....


ולאיריס המקסימה מדונדוש שהכינה לנו את הסובינירים שחיכו לכל אורח על הצלחת.




בנוסף הזמנו מאיריס גם עוגת חתן וכלה. את העוגה לא לקחנו לאולם היא נועדה לטקס החגיגי של פתיחת הצ'קים ביום שאחרי:-)




וזהו עכשיו שפתאום התפנה מלא זמן ולא צריך להיפגש כל יום עם הדיג'י /רב/צלם/אולם וכו' יש לי סופסוף זמן ליצירה!!!!
אז אני מבטיחה להעלות משהו יצירתי בקרוב.
שיהיה לכולנו שבוע מקסים,
אושרת



10 תגובות:

  1. יוווווווו.... מזל טוב!!!! יפהפייה אחת :)

    השבמחק
  2. מזל טוב!! איזה יופי. התמונה עם השקיעה מקסימה. תגדילו ותתלו בסלון :-)

    השבמחק
  3. מזל טוב מתוקה!!

    מחכה לראות עבודות שלך
    התגעגעתי

    חיבוק
    זהבית שקד

    השבמחק
  4. מזל טוב!!! התמונות משגעות וגם הסווינירים והעוגה משגעת.
    שולי

    השבמחק
  5. תודה רבה לכולכן! אתן מקסימות!

    השבמחק
  6. מזל טוב ורוב אושר.

    השבמחק
  7. ואהי, מזל טוב!!!

    השבמחק
  8. המון המון מזל טוב!! אתם נראים מקסים ביחד ואת היית כלה יפיפייה!!
    הרבה אושר!!

    השבמחק
  9. מזל טוב מותק!!! המון אושר!
    וכן, למרות שזה מסורבל...תשאירי את השם שלך...זה הרי...את! וההיסטוריה המשפחתית שלך....
    ועכשיו, בתמונות ראיתי שאת לא רק מוכשרת שזה לא חוקי, את גם יפהפיה!
    מזל טוב♥

    השבמחק

השתמשתי ב...

http://www.reutacraft.com/product-category/hagim/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%97%d7%92%d7%99%d7%9d/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...